MEDIO AMBIENTE

ODS SOSTENIBILITAT

 



El fet de partir de la recollida d'ampolles a l'escola fa que l'alumnat observe la quantitat de
plàstic que hem recollit.
A la proposta inicial he afegit la visualització d'un video que donà
pas a la verbalització i reflexió per part dels xiquets/es i d'imatges impreses que cada
alumne presentà al grup fent una descripció i valoració. Amb les imatges hem fet un mural
al passadis.
En una setmana arreplegarem tres bosses grans plenes d'ampolles. Hem valorat la
quantitat tirant-les per el terra i hem calculat quantes s'utilitzaràn afegint tres bosses per
cada setmana.Amb les ampolles hem elaborat jardineres i hem decorat l'aula.


Aquesta activitat aporta conciencia crítica i participació activa en la resolució de problemes que
ens afecten.
Amb aquesta activitat hem desenvolupat la competència comunicativa lingüística i audiovisual,
actitud crítica i reflexiva en el tractament de la informació, la competència matemàtica, la
competència personal traballant l'autonomia i l'iniciativa personal, interpersonal i social en el
treball en equip i organització del grup per realitzar les tasques, competència en conviure i habitar
el món al potenciar la responsabilitat alhora d'utilitzar els recursos naturals.

El grup ha estat molt implicat i motivat en totes les propostes que hem dut a terme. Alhora de
comunicar de forma oral davant el grup la participació ha estat en funció del seu nivell de
desenvolupament del lleguatge per l'edat dels alumnes.
He observat que els alumnes a pesar de la seua edat han fet reflexions profundes i de valor moral
al voltant de les problemàtiques plantejades.



Entradas populares de este blog

ApS PATIOS DINÁMICOS INCLUSIVOS

ESTADISTICA EN INFANTIL

"PATIS DINÀMICS INCLUSIUS" PREMI INNOVACIÓ EDUCATIVA 2015-16 CAIXA RURAL TORRENT