ANEM EN METRO
EL TREN / METRO
L’escola és un mitjà pel qual integrar-se i participar en el medi fisic, social i cultural. Per a la integració en aquest medi hem de coneixer el seu funcionament i les normes que el regeixen, reflexionar entorn al perqué és beneficiós tindre un comportament de respecte amb aquestes normes i allò qué passa si ho fem al contrari.
-Apropar-se a la realitat quotidiana mitjançant el coneixement de l’entorn urbà.
-Desenvolupar hàbits i actituds de comportament cívic per evitar situacions de risc i previndre accidents.
CONTINGUTS
Utilització de vocabulario específic.
Descripció de les característiques d’aquest mitjà de transport.
Normes d’utilització responsable dels mijans de transport.
Orientació en l’espai.
Interpretació i identificació de senyals.
Elaboració de missages i eslogans.
Les normes de circulació viaria.
Previsió de dificultads i perills.
Importancia d’ajustar les propies actuacions a les normes col·lectives.
PROPOSTES D’ACTIVITATS
Abans d’eixir al carrer fem una reflexió entorn a les normes de comportament cívic i vial: com anirem pel carrer i per on, que farem en l’eixida i que anem a vore, parlarem al voltant del tren per veure els coneiximents previs i pensarem coses que volen saber per fer un llistat de preguntes.
Durant l’eixida els xiquets observen i comenten tot allò que els crida l’atenció.
Posteriorment, a l’escola, aprofundim en el projecte mitjançant propostes plantejades en l’assamblea del grup.
QUINA EMOCIÓ!!!!!
EUGENIO ENS ENSENYA LES NORMES:
Deixem eixir als companys abans d'entrar
LA CABINA DEL CONDUCTOR
Podem tocar els botons, els pedals, i parlar per megafonia.
ELS TALLERS DE REPARACIÓ
Que sorprenent veure els vagons dins i les peçes,les rodes,la grua...!
Mari Carmen ens conta com reparen açi les màquines del metro
Mari Carmen ens conta com reparen açi les màquines del metro
Comentarios
Publicar un comentario