ANEM EN METRO

EL  TREN  /  METRO

L’escola és un mitjà pel qual integrar-se i participar en el medi fisic, social i cultural. Per a la integració en aquest medi hem de coneixer el seu funcionament i les normes que el regeixen, reflexionar entorn al perqué és beneficiós tindre un comportament de respecte amb aquestes normes i allò qué passa si ho fem al contrari.




OBJECTIUS

-Apropar-se a la realitat quotidiana mitjançant el coneixement de l’entorn urbà.
-Desenvolupar hàbits i actituds de comportament cívic per evitar situacions de risc i previndre accidents.


CONTINGUTS

Utilització de vocabulario específic.
Descripció de les característiques d’aquest mitjà de transport.
Normes d’utilització responsable dels mijans de transport.
Orientació en l’espai.
Interpretació i identificació de senyals.
Elaboració de missages i eslogans.
Les normes de circulació viaria.
Previsió de dificultads i perills.
Importancia d’ajustar les propies actuacions a les normes col·lectives.

PROPOSTES D’ACTIVITATS

Abans d’eixir al carrer fem una reflexió entorn a les normes de comportament cívic i vial: com anirem pel carrer i per on, que farem en l’eixida i que anem a vore, parlarem al voltant del tren per veure els coneiximents previs i pensarem coses que volen saber per fer un llistat de preguntes.
Durant l’eixida els xiquets observen i comenten tot allò que els crida l’atenció.
Posteriorment, a l’escola, aprofundim en el projecte mitjançant propostes plantejades en l’assamblea del grup.



 QUINA EMOCIÓ!!!!!


 EUGENIO ENS ENSENYA  LES NORMES:
Deixem  eixir  als  companys  abans d'entrar


LA CABINA DEL CONDUCTOR
Podem tocar els botons, els pedals, i parlar per megafonia.


 ELS TALLERS DE REPARACIÓ
Que sorprenent veure els vagons dins i les peçes,les rodes,la grua...!
Mari Carmen ens conta com reparen açi les màquines del metro

Comentarios

Entradas populares de este blog

ApS PATIOS DINÁMICOS INCLUSIVOS

ESTADISTICA EN INFANTIL

"PATIS DINÀMICS INCLUSIUS" PREMI INNOVACIÓ EDUCATIVA 2015-16 CAIXA RURAL TORRENT